BSM Bültenler / BSM Bulletins

Yayınlar

Search organization content

BSM Bültenler, dijital dönüşüm kapsamında birbirimizi desteklemek ve bu bağlamda okul toplumunun iletişim ve iş birliği halinde olmasını sağlamak amacı ile aylık olarak yayınlanmaktadır. Dijital dönüşüm kapsamında pek çok farklı başlığa değinilen, ulusal ve uluslararası rapor ve araştırmaların ışığında farklı görüş ve önerilere yer verilen BSM Bültenler, öğretmenlerimizin ve çalışma arkadaşlarımızın yazılarını içerdiği kadar farklı okullardan değerli eğitimcilerin deneyimlerini ve alanında öncü akademisyenlerin görüşlerini de içermektedir. 

Bültenlerimiz, öncelikle tüm akademik kadromuz, velilerimiz, mezunlarımız, yönetim kurulumuz ve mütevelli heyetimizle paylaşılmakta ve sonrasında açık kaynak yaklaşımı ile tüm eğitimcilerin erişimine açık olacak şekilde destek.hisarschool.k12.tr ve okul web sitesinde yayınlanmaktadır.

Yayınlarımıza aşağıdaki bağlantılar aracılığı ile ulaşabilirsiniz. 

*PDF'ler üzerindeki linkler aracılığı ile bültenlerin TR ve En hallerine ulaşabilir, ilgili yazıların devamına tıklayarak da yazıların devamına erişebilirsiniz.Keyifli okumalar...

Publications

BSM Bulletins are published monthly in order to support each other within the scope of digital transformation and to ensure that the school community is in communication and cooperation in this context. Addressing a wide range of subjects within the scope of digital transformation and covering different opinions and suggestions in the light of national and international reports and research, BSM Newsletters contain the articles of our teachers and colleagues as well as the experiences of valuable educators from different schools and opinions of leading academicians in their fields. 


Our bulletins are primarily shared with all our academic staff, parents, alumni, board of directors, and board of trustees, and then published on the school website and destek.hisarschool.k12.tr with an open source approach to be accessible to all educators.


You may reach our publications via the links below.

*You can access the TR and En versions of the bulletins via the links on the PDFs, and you can access the rest of the articles by clicking on the related articles.